luni, 19 februarie 2018

Doamna T

Astazi am simțit nevoia să vi-o prezint pe doamna T. Cine este aceasta doamnă T?! Păi, este un om minunat, un suflet tânăr într-un corp trecut de prima tinerețe care a vazut și simțit multe. Un om cald cu zâmbetul mereu pe buze care, deși trecute prin multe momente grele găsește mereu puterea să meargă mai departe cu ochii aceia plini de viața. Are viața în ochi, cred ca are cei mai frumoși ochi pe care i-am întâlnit. Cu un soț care o veghează de sus și un copil dus departe, ea continuă meargă mai departe și nu oricum, mândră și dârză caci ”viața este prea scurtă să te lași coplețit de probleme, viața e grea, dar e și frumoasă”.Nu o cunosc de foarte mult timp, dar sunt așa bucuroasă ca am ocazia să o am aproape.Este un om cu o inima prea mare pentru rautatea ce domnește între noi.
Am avut o zi grea, dar mi-a amintit că azi am facut oameni fericiți și că e un lucru extraordinar să poți face asta. Ea, doamna T, este precum îngerul meu păzitor care îmi dă aripi să zbor prin viața.
Mi-e dor de bunicul și în ochii ei mereu îl regăsesc, poate e doar în mintea mea, dar știu că există îngeri pe pământ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu