joi, 26 octombrie 2017

26.10 Despre voi

Viața nu e mereu ușoară, dar cât timp ne avem unul pe celălalt trecem împreună prin toate pentru că familia este pilonul care ne ajută să răzbim. Eu am învățat asta de la voi, voi, dragii mei părinți care m-ați crescut, v-ați luptat pentru mine, v-ați zbătut ca totul să fie bine, să ne fie bine. Tot ce sunt și toate principiile care îmi ghidează pașii sunt rodul iubirii și muncii voastre. Ați ales să imi dați șansa sa simt bucuria căminului când v-ați unit destinele acum 26 de ani, într-o toamnă ploioasă, se pare că toamna ne-a adus belșug.Nu luxul te fac fericit, ci liniștea pe care o ai atunci când își îmbrațișezi mama, tatăl cu dragoste și dor.Vă iubesc din tot sufletul și dacă uit sa va amintesc asta în fiecare zi nu înseamnă că nu va am mereu în suflet, sunteți ca un tatuaj care îmi amintește cine sunt. La mulți ani , vouă! Să rămâneți așa frumoși și plini de dragoste, dansand prin ploaia vieții!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu