duminică, 1 iulie 2018

Tu si ea

Ai fost al meu, dar nu te-am vrut
Si-acum ca timpul a trecut
Am realizat, ca tu erai
Cel care ma iubeai.
Eu am fost oarba, n-am vazut
Cum sufletul ti l-ai vandut
Sa fiu a ta, atunci n-am vrut.
As vrea acum, dar nu se poate
Tu esti plecat cu ea departe
Si oricat de mult te-as vrea
Nu vreau s ate desparti de ea.
Caci ea a fost cu tine cand
Nu gaseai pace pe pamant
Te-a strans in brate cand durea
Caci eu ti-am vandut iubirea.
Ma bucur ca esti fericit
Ca linistea tu ti-ai gasit
Si oricat ma doare acum,
Nu vreau sa te intorci din drum.
Chiar de imi plange inima,
Sunt impacata ca e ea
Cea care te iubeste
Si inima ti-o incalzeste.
Sa ai grija de ea mereu
Ea este ingerul tau!

Un comentariu:

  1. Intelege ca soarta ti-a rezervat altceva si ca trebuie sa platesti pentru pacatele tale.

    RăspundețiȘtergere